Rtük O Kanalları Kapattı

RTÜK, FETÖ/PDY örgütü ile iltisaklı, ilişkili ve destek içinde olduğu tespit edilen tüm medya hizmet sağlayıcı kuruluşların RTÜK nezdindeki bütün yayın hak ve lisanslarını oybirliğiyle iptal etti

2016-07-19 1431 Okunma

 RTÜK'ten yapılan açıklamada, bugün gerçekleştirilen olağanüstü toplantıda, darbe teşebbüsünde bulunan FETÖ ile iltisaklı, ilişkili ve destek içinde bulunduğu belirlenen tüm medya hizmet sağlayıcı kuruluşların (radyo ve televizyon kuruluşları) RTÜK nezdindeki bütün yayın hak ve lisanslarının oy birliğiyle iptal edildiği belirtildi.

Yayın hak ve lisansları iptal edilen televizyon ve radyoların listesi şöyle:

"STV,Samanyolu Haber, Samanyolu Haber Radyo, Can Erzincan TV, Kanal 124, Yumurcak TV, Hira TV, MC TV, Dünya TV, Kanal Türk, Bugün TV, Mehtap TV, Berfin FM, Kanal Türk Radyo, Burç FM, Samanyolu Haber Radyosu, Radyo Mehtap, Haber Radyo Ege, Dünya Radyo, Radyo Küre, Merkür TV, Esra Radyo, Tuna Shoping TV, Samanyolu Haber Radyo Anadolu."

DARBECİLER TRT'DE BİLDİRİ OKUTMUŞTU

TSK darbe bildirisi hem TRT'de okunurken, hem de internet sitesinde yayınlanmıştı. TSK darbe bildirisi Tijen Karaç'a zorla okutulurken, Karaç olaydan sonra silah zoruyla bildiri okutulduğunu anlatmıştı.

12 Eylül 1980 darbesinin ardından, 36 yıl sonra TRT'de darbe bildirisi okunmuş oldu.

Yorumlar